למכור באמזון

4 טיפים לסוחרי אמזון המתחילים – איך למכור באמזון

למכור באמזון ? הנה נתון מעניין על אמזון: למעלה מ-40% מהיקף המכירות באתר הן של מוכרים חיצוניים.

אם כך, כיצד תוכלו למכור באמזון ולהגביר את החשיפה של סוחרים בקניון וירטואלי ענק שבו מבקרים בסביבות 184 מיליון מבקרים בחודש? הנה כמה טיפים חשובים לסוחרים המתחילים באמאזון שבנינו:

בחרו מוצרים שיימכרו

מבחינות רבות, הצלחה תלויה בסוג המוצר שתמכרו.
למשל, קל יותר למכור באמזון פריטים לא-שבירים, שאינם עונתיים, שהם טובים יותר וזולים יותר מאלו של המתחרים.

למכור באמזון 

טיפים מקצועיים למכור באמזון

אך כיצד תדעו מה נמכר טוב באמזון?

דבר ראשון: ניתן לקרוא את הביקורות המתפרסמות באתר על מוצרים דומים לאלה שאתם שוקלים למכור באמזון ולהבין מתוכן מה חשוב לאנשים, ממה הם התלהבו, ומה הפריע להם במוצר.

דבר שני: ניתן להפיק מסקנות רבות מהנתונים שזמינים על מכירות באמזון: למשל, מה חדש בכל תחום, מה נכנס לרשימת המשאלות של משתמשים וכדומה.

דבר שלישי: מדד הפופולריות של אמזון יכול לסייע בבחירת מוצרים מבוקשים כל פי קטגוריות, קיימת אפשרות לבצע דירוג על פי פופולריות באתר כולו,

התייחסו לשיוך הקטגוריות

השיוך של מוצר לקטגוריה ישפיע בצורה מכריעה על ההצלחה במכרת המוצר.
יש קטגוריות שניתן לשייך אליהן רק מוצרים חדשים, בעוד אחרות מחייבות מתן הנחה או עריכת מבצע.

יש קטגוריות בהן הרישום דורש אישור מאמזון לפני שהן מתקבלות לפרסום.

ניתן למלא טופס ולבקש אישור על מכירת המוצרים הספציפיים אשר מותנים באישור, כל עוד המוצר עומד בסטנדרטים.

למשל, מכירת מטבעות לאספנים פתוחה רק למוכרים מקצועיים, ומחייבת קבלת אישור.
כמובן, השיוך יסייע לרוכשים הפוטנציאליים באיתור הפריט, ולכן חשוב לשייך את המוצר לתחום הרלבנטי עבורו.

שמרו על מכירות באמצעות שירות FBA

ניתן להשתמש בשירות FBA (FULFILMENT BY AMAZON).
המשתמשים בשירות זה משלמים לאמזון עמלה, והמוצר נשלח ממחסני החברה ישירות לקונה.

לשירות זה יש יתרונות רבים: המוצר מאוחסן במחסנים של אמזון, ניתן למכור מוצרים גם לחברי אמזון פריים ועוד.

בנוסף יש לשקלל את עלותו של שירות זה בתחשיב הכולל של המוצר, ולבחון שעם כל העמלות הנלוות, מכירת המוצר בכל זאת תניב תשואה טובה.

קיימים מאות דרכים אפקטיביות למכורבאמזון : שימוש בפלטפורמות ובכלים טכניים

שיעזרו לכם להשוות מחירים, בחינת הביקוש, ושיפור הניראות של המוצר וחשיפתו וכמובן מידע מתאים ועדכני בעולם המסחר האלקטרוני